مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 16:352021-02-12ورزشي

لیگ برتر هندبال | زغال سنگ طبس از سد ذوب آهن اصفهان گذشت


در روز نخستین روز از دور برگشت مرحله سوم سی و سومین دوره از لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور تیم زغال سنگ طبس با غلبه بر ذوب آهن اصفهان به رده چهارم جدول صعود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در نخستین روز از دور برگشت مرحله سوم سی و سومین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مجموعه ورزشی انقلاب تهران نماینده خراسان جنوبی خوش درخشید.

نماینده خراسان جنوبی که با هدایت علیرضا بیمکاز آخرین روزهای دور رفت مرحله سوم این ماراتن ملی را طوفانی شروع کرده با دو پیروزی با ارزش 25 بر 22 از سد هندبال پاس ناجا قم و 23 بر 17 پرسپولیس بهبهان گذشته بود، در دور برگشت رقابت ها با روحیه مضاعف گام های بلند به میدان مبارزه رفت.

تیم زغال سنگ طبس در نخستین بازی خود از دور برگشت مرحله سوم لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در مقابل ذوب آهن اصفهان به میدان رفت که با نتیجه 27 بر 20 حریف را شکست داد و به دو امتیاز باارزش دست پیدا کرد.

نماینده خراسان جنوبی که پس از پایان دور رفت مرحله سوم این رویداد ورزش ملی با کسب هشت امتیاز از 10 بازی انجام شده در رده ششم گروه M جای گرفته بود هم اکنون بعد از تیم های نیروی زمینی شهید شاملی، صنعت مس کرمان و فولاد سپاهان اصفهان با 10 امتیاز به رده چهارم رقابت ها صعود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر هندبال | زغال سنگ طبس از سد ذوب آهن اصفهان گذشت

لیگ برتر هندبال | زغال سنگ طبس از سد ذوب آهن اصفهان گذشت